Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Finansal Davranışlar ve Finansal Okuryazarlık İlişkisi
(Hüzeyfe Süleyman Arslan, 2021)
Bu çalışmanın amacı, liselerde eğitim alan öğrencilerin finans ile ilgili
konulardaki bilinç düzeylerini tespit etmek ve bu öğrencilerin finansal konulardaki
bilinç düzeyinin hayattaki bazı finansal davranışlarıyla aynı ...
Dijital Pazarlamada Fenomenlerin Tüketicilerin Satın Alma Kararı ile Marka Sadakatine Etkisi: İstanbul İli Üniversite Öğrencileri
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022)
Gelecekte sosyal medyada beklenen kullanım sıklığı nedeniyle bugün birçok markanın sosyal medyadaki ürün
yanında hizmetlerinin de tanıtımının yapılması sayesinde marka farkındalığını oluşturmaya çabalanmaktadır.
Bunu ...