Yayıncı "Türk Kooperatifçilik Kurumu" Lisansüstü Eğitim Enstitüsü için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Dijital Pazarlamada Fenomenlerin Tüketicilerin Satın Alma Kararı ile Marka Sadakatine Etkisi: İstanbul İli Üniversite Öğrencileri
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022)Gelecekte sosyal medyada beklenen kullanım sıklığı nedeniyle bugün birçok markanın sosyal medyadaki ürün yanında hizmetlerinin de tanıtımının yapılması sayesinde marka farkındalığını oluşturmaya çabalanmaktadır. Bunu ... -
Factors Effective on Capital Structure: An Empirical Analysis of Listed Firm in Bist
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2017)This research examines the factors that affect capital structure. For this purpose, the data of 60 firms listed on BİST-100 in Turkey between 2000 and 2012 have been analyzed. Analyses have been made separately for the ...