Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkçin, Ceylan
dc.date.accessioned2018-12-06T07:42:28Z
dc.date.available2018-12-06T07:42:28Z
dc.date.issued2016-03-15
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/205
dc.descriptionDanışman: İzzet Gümüşen_US
dc.description.abstractBu çalışmada sağlık hizmeti alımına karar verirken tavsiyenin olumlu ve olumsuz nasıl etkiler yarattığı, bunun sonucunda hastanın memnun olması ya da olmaması gibi durumlarda ne gibi tepkiler verdiği ortaya konulmaktadır. İstanbul Özel Meltem Hastanesi'nde poliklinik hizmeti alan 300 hastaya anket uygulanmış ve elde edilen bulgular sonucunda veriler SPSS programı ile analiz edilmiştir. Anahtar Kelimeler: Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama, Ağızdan Ağıza Pazarlama, Sağlık Hizmetleri, Pazarlama Karması.en_US
dc.description.abstractIn this study, the positive and negative impacts of advice when deciding on the purchase of health services how satisfied are the result of whether or not the patient in such cases, it is revealed that what kind of reactions it gave. İstanbul Özel Meltem Hospital at 300 a patient receiving outpatient services survey and the breeze as a result of the findings, the data were analyzed by SPSS software. Keywords: Marketing in Health Care, Word of Mouth Marketing, Health Services, Marketing Mix.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS::Health and medical services in societyen_US
dc.titleSağlık Hizmetlerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Yönelik Bir Alan Araştırmasıen_US
dc.title.alternativeAn Area Research for Word of Mouth Marketing in Health Careen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster