Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Thy’nin Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Marka Güveni ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi
(Fırat Üniversitesi, 2024)
Günümüz dünyasının hızla değişen pazar koşullarında her hangi bir marka ya da ürünün
kaliteli, düşük maliyetli ve kullanışlı olarak üretilmesiyle birlikte, üretilen marka, ürün ya da
hizmetin uygun metot ve araçlarla ...
Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler ile Yeşil Gelecek ve Refah Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Dumlupınar Üniversitesi, 2024)
Yeşil Gelecek Endeksi ve Legatum Refah Endeksi, toplumsal ve ekonomik kalkınmanın yanı sıra çevresel
sürdürülebilirliği değerlendirmek için önemli araçlar olarak kullanılmaktadır. Bu endeksler, ülkelerin ekonomik
büyüme ...
Asgari Ücret ve Ekonomik Büyüme Hızının Emek ve Sermaye Gelirlerine Etkisi: OECD Ülkeleri için Sistem GMM Yaklaşımı
(Mehmet Songur, 2024)
Çalışmanın amacı OECD ülkelerinde 2008 Küresel Kriz sonrasında emek ve sermaye
gelirlerinin gelişimini incelemek, asgari ücretteki ve büyüme hızındaki değişimin, emek
ve sermaye gelirlerini nasıl etkilediğini ortaya ...
A General Overview of The Impact of Advergames on Consumer Purchase Behavior: A Literature Review
(Kadir Ulusoy, 2024)
The rapidly changing nature of technology, the rise of digital games, and the constant evolution
in the field of advertising have emphasized the significance of advergames (the fusion of gaming
and advertising). This ...