Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Medya Yansımaları Ekseninde Kadına Şiddet Sorunsalı ve Halkla İlişkiler
(Marmara Üniversitesi, 2017)
Şiddet ve kadına yönelik şiddet, genellikle fiziksel şiddeti çağrıştırmakla birlikte, yapısal özellikleri
açısından fiziksel şiddet, psikolojik şiddet, cinsel şiddet, yoksunluk ve ihmal gibi farklı biçimlerde ortaya
çıkabilir ...
Türkiye’deki Halkla İlişkiler Lisans Bölümlerinin Müfredatlarının Dijitalleşme Bağlamında İncelenmesi
(Iğdır Üniversitesi, 2021)
Günümüz Halkla İlişkiler uygulamalarının büyük
bir çoğunluğu dijital ortamlarda sürdürülmektedir.
Bu durum Halkla İlişkiler uzmanlarının eğitim
sürecinin de yeniden ele alınması zorunluluğunu
ortaya çıkarmıştır. Bu ...
Halkla İlişkiler Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Yönelik Algının Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Öğretim Üyelerine Yönelik Bir Araştırma
(Melih Topaloğlu, 2021)
Amaç – Mevcut literatür, kurumsal sosyal sorumluluğa yönelik, doğru şekilde gerçekleştirilmiş halkla
ilişkiler uygulamalarının kurumların hedef kitleleri üzerinde olumlu yönde algı yarattığını gösterir. Bu
bağlamda ...
Sosyal Hizmet Bölümü ve Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Seviyeleri ile Girişimcilik Potansiyelleri Arasındaki İlişkinin Ölçülmesi
(T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Eğitim, Kültür ve Araştırma genel Müdürlüğü, 2019)
Halkla İlişkiler ve Sosyal Hizmet alanları kamusal ve bireysel yararın ortaya çıkartılmasına yönelik
faaliyetler çerçevesinde hareket etmektedir. Toplumsal sonuçları bağlamında, pek çok alanda yapısal
dönüşümlere aracılık ...
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Dijital Paydaşları; Sosyal Medya Fenomenleri
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
2017 verilerine göre Nüfusun %60 ‘ının internet kullandığı Türkiye’de, soysal medya
kullananların oranı %52. 18-29 yaş aralığında ise bu oran %83’e yükselirken, en
aktif sosyal medya platformları olarak da YouTube % 57, ...
Impact of Customer Value, Public Relations Perception and Brand Image on Customer Loyalty toward GSM Operators in Turkey
(Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2023)
This study investigates the effect of customer value, public relations perception
and brand image on customer loyalty towards GSM operators in Turkey.
Primary data were collected through an online survey from 360 ...