Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Medya Yansımaları Ekseninde Kadına Şiddet Sorunsalı ve Halkla İlişkiler
(Marmara Üniversitesi, 2017)
Şiddet ve kadına yönelik şiddet, genellikle fiziksel şiddeti çağrıştırmakla birlikte, yapısal özellikleri
açısından fiziksel şiddet, psikolojik şiddet, cinsel şiddet, yoksunluk ve ihmal gibi farklı biçimlerde ortaya
çıkabilir ...
Halkla İlişkiler Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Yönelik Algının Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Öğretim Üyelerine Yönelik Bir Araştırma
(Melih Topaloğlu, 2021)
Amaç – Mevcut literatür, kurumsal sosyal sorumluluğa yönelik, doğru şekilde gerçekleştirilmiş halkla
ilişkiler uygulamalarının kurumların hedef kitleleri üzerinde olumlu yönde algı yarattığını gösterir. Bu
bağlamda ...
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Dijital Paydaşları; Sosyal Medya Fenomenleri
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
2017 verilerine göre Nüfusun %60 ‘ının internet kullandığı Türkiye’de, soysal medya
kullananların oranı %52. 18-29 yaş aralığında ise bu oran %83’e yükselirken, en
aktif sosyal medya platformları olarak da YouTube % 57, ...