Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2019)
Küresel rekabetteki artış ve hazır giyim sektöründe trendlerdeki hızlı değişim nedeniyle hazır giyim ürünlerinde markalaşma her
geçen gün daha önemli hale gelmektedir. Günümüz dünyasında firmalar artık markalar aracılığıyla ...
Ekonomi Okuryazarlığının Girişimcilik Niyeti Üzerine Etkisi
(Türk Kooperatifçilik Kurumu Basın, Yayın, Araştırma Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri İşletmesi, 2019)
Girişimciler ülkelerin ekonomik hedeflerini gerçekleştirmeleri açısından oldukça önemli faktörlerden biridir. Ekonomi Okuryazarlığı girişimcilerin doğru iktisadi kararlar vermesine yardımcı olacak ve böylece girişimcinin ...
Erkeğin Başarı Trendinde Kadının Yeri ve Feminist Sosyal Hizmet Kuramı Açısından Değerlendirilmesi
(Ankara Düşünce ve Araştırma Merkezi İktisadi İşletmesi, 2019)
Kadın erkekler gibi bireysel, ailevi, sosyal, kültürel ve çalışma hayatı olarak bir takım rolleri olan
bireydir. Toplumda her alanda etkin olması gereken kadının sürekli yaptığı ve pek hissedilmeyen
önemli bir rolü de ...
Kadının Kutsal Anlatılara Karşı Mücadelesi: Dalgaları Aşmak Filminde Kadın Mesih Figürü
(Semire Ruken Öztürk, 2019)
Uygarlık tarihinde kadının erkek karşısında ikincil pozisyonda resmedilmesi
ile dini anlatılar arasında derinlikli bir ilişki mevcuttur. Feminist teoloji, bu
derinlikli ilişkiyi açığa çıkarmak ve yok etmek için bir fırsat ...
Sosyal Hizmet Bölümü ve Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Seviyeleri ile Girişimcilik Potansiyelleri Arasındaki İlişkinin Ölçülmesi
(T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Eğitim, Kültür ve Araştırma genel Müdürlüğü, 2019)
Halkla İlişkiler ve Sosyal Hizmet alanları kamusal ve bireysel yararın ortaya çıkartılmasına yönelik
faaliyetler çerçevesinde hareket etmektedir. Toplumsal sonuçları bağlamında, pek çok alanda yapısal
dönüşümlere aracılık ...