Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Magazin Haberlerinin Okurların Tüketim Alışkanlığı Üzerindeki Etkileri
(MARMARA UNIV, FAC COMMUNICATION, NISANTASI CAMPUS COMMUNICATION FAC, BUYUKCIFTLIK ST NO 6 NISANTASI, SISLI, ISTANBUL, 34365, TURKEY, 2020)
İletişim alanında, kitle iletişim araçlarının etkilerini ölçmeye yönelik araştırmalar neredeyse yüzyıl önce
başlamıştır. Bu süreçte, farklı araştırmacı ve kurumlar tarafından farklı metotlarla etki araştırmaları
yapılmış ...
Halkla İlişkilere Eleştirel Bir Bakış
(Kesit Akademi Dergisi, 2023)
İçinde yaşamakta olduğumuz dijital dünyanın en önemli kavramlarından biri şüphesiz ki imajdır. Hem kurumsal örgütler hem de bireyler ellerindeki tüm imkânlarıyla kendilerinin imajını en iyi şekilde inşa etme çabasındalar. ...
Hikâyenin Gücü: Ted Sunumları Üzerine Bir İçerik Analizi
(Motif Yayıncılık, 2023)
Etkili ve güzel konuşma, çok eski dönemlerden beri kitleleri etkilemenin ve
yönlendirmenin en etkin aracıdır. Bu iletişim biçimini iyi kullananların başında yöneticiler,
din adamları, komutanlar ve bilginler gelmektedir. ...
Magazin Haberlerinde İşlenen Aile İçi Sorunların Okur Üzerindeki Etkileri
(Beykoz Üniversitesi, 2020)
İletişim alanında kitle iletişim araçlarının etkilerini ölçmeye yönelik araştırmalar bundan
yaklaşık yüzyıl önce başlamıştır. Bu süreçte farklı araştırmacı ve kurumlar tarafından farklı
metotlarla etki araştırmaları ...