Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Reflection of Social Media Addiction on Family Communication Processes
(Ankara Düşünce ve Araştırma Merkezi İktisadi İşletmesi, 2020)
Social media has become a source that people frequently use to express themselves
today. Especially recently, social media applications, which are actively used, have
become an area where people can post their own lives. ...
İşyerinde Sosyal Medya Kullanımı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
(Balıkesir Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma, işyerinde sosyal medya kullanımının olumlu ve olumsuz etkilerini, ilgili
alt faktörleriyle (boyutlarıyla) değerlendirmek üzere oluşturulmuş olan, “İşyerinde Sosyal
Medya Kullanımı: İkili Etkilerin İncelenmesi” ...
Sosyal Medyada Ördek Sendromu: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)
Sosyal medya günümüzde son derece yaygın ve popülerliği gittikçe artan bir iletişim ortamıdır. Sosyal
medyada bireyler kendilerini nasıl göstermek, sunmak istiyorsa o yönde paylaşımda bulunmaktadırlar.
Stanford ...
The Communication Language of the Concept of Fellow-Townsmenship in Turks in Social Media
(Akdeniz Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, 2020)
Within the scope of the concept of the power of social media to create social movements, the
frequency of citizens' communication with each other on social media was examined. Especially those
who migrate from rural areas ...
The Impact of Social Media on Children's Consumption: Instagram Example
(İdeal Kent Yayınları, 2022)
The purpose of this study is to look into the effect of parents who frequently post on Instagram, one of the
most popular social media platforms, on their children's awareness of consumption. This study will
employ a ...
Dezenformasyonla Mücadelede İfade Özgürlüğü: İçeriğin Korunması ve 29. Madde
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2023)
İletişim teknolojilerindeki gelişmeler ve artan dijitalleşme, dezenformasyonun günümüz modern dünyasındaki etkisini ve
gücünü arttırmıştır. Dezenformasyon, değişen yapısı ile farklı hak ve özgürlükleri tehdit edebilmekte, ...
Thy’nin Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Marka Güveni ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi
(Fırat Üniversitesi, 2024)
Günümüz dünyasının hızla değişen pazar koşullarında her hangi bir marka ya da ürünün
kaliteli, düşük maliyetli ve kullanışlı olarak üretilmesiyle birlikte, üretilen marka, ürün ya da
hizmetin uygun metot ve araçlarla ...