Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
The relationship between awareness and behavioural change in the context of the issue of violence against women from the perspective of digital public relations and online events
(UNIV WROCLAW, INST PEDAGOGY, UNIV WROCLAW REDYCKA 37, WROCLAW 59-169, POLAND, 2021)
Aim. The research objective is to implement a scale which has been developed
for digital public relations, online events and awareness concepts, on persons who
participated in 7 different Webinars themed on women and ...
Halkla İlişkiler Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Yönelik Algının Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Öğretim Üyelerine Yönelik Bir Araştırma
(Melih Topaloğlu, 2021)
Amaç – Mevcut literatür, kurumsal sosyal sorumluluğa yönelik, doğru şekilde gerçekleştirilmiş halkla
ilişkiler uygulamalarının kurumların hedef kitleleri üzerinde olumlu yönde algı yarattığını gösterir. Bu
bağlamda ...