Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Magazin Haberlerinin Okurların Tüketim Alışkanlığı Üzerindeki Etkileri
(MARMARA UNIV, FAC COMMUNICATION, NISANTASI CAMPUS COMMUNICATION FAC, BUYUKCIFTLIK ST NO 6 NISANTASI, SISLI, ISTANBUL, 34365, TURKEY, 2020)
İletişim alanında, kitle iletişim araçlarının etkilerini ölçmeye yönelik araştırmalar neredeyse yüzyıl önce
başlamıştır. Bu süreçte, farklı araştırmacı ve kurumlar tarafından farklı metotlarla etki araştırmaları
yapılmış ...
Reproduction of Communicative Negativity Through Instrumental Irrationality
(UNIV RAMON LLULL, FAC CIENCIES COMUNICACIO BLANQUERNA, C VALLDONZELLA, 23, BARCELONA 08001, SPAIN, 2020)
This paper aims to use Turkey as an example of how the erosion occurring in
social communication practices is reproduced in the era of paradoxical experiences, particularly in global crisis environments where risk intensity ...