Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGürsoy Ulusoy, Şebnem
dc.date.accessioned2019-05-23T08:15:18Z
dc.date.available2019-05-23T08:15:18Z
dc.date.issued2017-10-30
dc.identifier.issn2148-2489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11363/1278
dc.description.abstractİletişim insanların günlük yaşantılarında önemli bir yere sahiptir. İnsanlar iletişim kurma güçlükleri yaşamaktadır. Bu süreçte problem diğerlerini anlayamama ve iletişim kuramama durumu ile başlar. Çocukluk dönemi dünya ile insanlarla iletişim kurmanın ilk adımlarının atıldığı dönemdir. Yazma ve okuma becerileri çocukların iletişim süreçlerinde önem teşkil etmektedir. İyi okuyucu olan çocuklar iyi iletişim kuran çocuklar olmaktadır. Fikirlerini ve öğrendiklerini kolayca paylaşabilmektedirler. Anahtar kelimeler: Okuma kültürü, iletişim bariyeri, eğitimde aktivite kullanımı, yeni öğrenme metodlarıen_US
dc.description.abstractCommunication is a very important tool for people’s daily life routines. People sometimes cannot communicate with each other successfully. Thus, when people cannot understand and communicate with each other, important problems may arise. The first signs of communication with the world and people are detected in childhood. Reading and writing skills are important for children’s communication processes. Children who are good readers are good at communication as well. These children can also share their ideas and what they have learned easily. Keywords: Reading culture, communication barrier, usage of activities in education, new learning methodsen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherFırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi ; Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti.en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.titleİletişim Bariyerleri Çocukların Okuma ve Öğrenme Kültürel Davranışlarını Etkilemektedir: Türk İlkokullarında Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencileri ile Uyguladıkları Okuma Aktivitelerinin İncelenmesien_US
dc.title.alternativeCommunication Barriers Affect Children’s Reading and Learning Cultural Behaviours: a Case Study of Turkish Primary School Teachers and Their Reading Activities With Their Studentsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofThe Journal of Academic Social Scienceen_US
dc.departmentUygulamalı Bilimler Yüksekokuluen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue56en_US
dc.identifier.startpage203en_US
dc.identifier.endpage213en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess