Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Yapay Zekâ ve Kişiselleştirilmiş Seyir Kültürü: Netflix Örneği Üzerinden Sanat Eserinin Hiper Kişiselleştirilmesi
(TRT, 2021)
Yapay zekâ teknolojilerinin tüketici davranışlarını etkilemeye ve yeni tüketim alışkanlıkları
oluşturmaya başlaması iletişim alanında ortaya yeni kavramların çıkmasına neden olmaktadır.
Hiper kişiselleştirme de bu yeni ...
Yakınsama Çağında Hikâye Anlatmak: Transmedya Hikâyeciliği Kavramı Üzerinden “Leyla İle Mecnun” Dizisinin İncelenmesi
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Kitle iletişim araçlarının dijitalleşmesiyle yaşanan teknoloji tabanlı yapısal değişiklikler, medya ortamlarının içerik üretiminde
önemli bir unsur olarak yer alan hikâye ve onun anlatı yapısını yeni bir forma dönüştürmüştür. ...