Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKoçak, Orhan
dc.contributor.authorTaşçı, Ali
dc.date.accessioned2019-02-04T11:35:54Z
dc.date.available2019-02-04T11:35:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1308-3937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11363/1107
dc.description.abstractOrganizasyonlarda kalite yönetiminin stratejik önemi gittikçe önem kazanmaktadır. Çoğu organizasyon etkili bir şekilde kalite yönetiminin, rekabet yeteneğine ve iş piyasasına avantajlar sağladığına yönelik bakış açısı geliştirmiştir. Ayrıca toplam kalitenin felsefesi düşünüldüğünde tüm organizasyonlarda kullanabileceği görülmektedir. Bu durum, kar amacı güden kuruluşlar ya da kar amacı gütmeyen kuruluşlar arasında uygulanabilirliği ve çıktıları açısından bir farklılık olmadığını göstermektedir. Sosyal hizmet kurumlarının kendine ait organizasyon yapıları, hizmet anlayışı ve müracaatçı odağı düşünüldüğünde, toplam kalite yönetim anlayışına ihtiyaç duyduğu görülmektedir. Birey ve grupların hizmet talep ederken seçici oldukları da bilinmektedir. Bu çalışmada, toplam kalite felsefe ve unsurlarından yola çıkılarak, kurumların yeniden yapılanması, daha iyi hizmet kalitesi ve hizmetlerden yararlananların memnuniyetinin nasıl şekillendirebileceğine ilişkin uygulamalar örnekleri ile açıklanmıştır.en_US
dc.description.abstractThe strategic importance of quality management in organizations is getting increasingly important. Most organizations have improved the view in which quality management effectively offers competitive ability and advantages to the job market. It is also seen that total quality can be used in all organizations when total quality philosophy is considered. This indicates that there is no difference in terms of applicability and outputs between profit-oriented and non-profit organizations. It is seen that social work institutions need to total quality management view when they think regarding their organizational structures, service mentality and client focus. It is known that individuals and groups are selective when demanding service. In this study, by way of total quality philosophy and elements, it is explained by examples of restructuring of organizations, better service quality and how satisfaction of people who benefit from services can be shaped.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİbrahim Güran Yumuşaken_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.titleToplam Kalite Yönetim Anlayışının Sosyal Hizmet Kurumlarına Etkisien_US
dc.title.alternativeThe Impact of Total Quality Management View on Socialwork Organizationsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofBilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisien_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage79en_US
dc.identifier.endpage89en_US
dc.relation.publicationcategoryKategori Yoken_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess