Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYıldız, Rukiye
dc.date.accessioned2018-12-05T10:36:29Z
dc.date.available2018-12-05T10:36:29Z
dc.date.issued2015-07-09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/102
dc.descriptionDanışman: Orhan İşcanen_US
dc.description.abstractGünümüzde halkla ilişkiler kavramı popülaritesini arttırmış bulunmaktadır. Bu tezin amacı özel kurumlarda ve kamu kurumlarındaki halkla ilişkiler alanında yürütülen çalışmalarda nasıl bir yol izlendiğini incelemektir. Çalışmada halkla ilişkiler kavramını detaylı bir şekilde açıklayarak günümüzdeki yerine ve önemine değinilmiştir. Hızla yaşanan toplumsal değişim ve dönüşüm çerçevesinde kurumların bu birime yönelik çalışmaları, personelin bakış açısı değerlendirilmiştir. Türkiye'deki kamu kurumlarının ve özel kurumların halkla ilişkiler faaliyetlerinin işleyiş sistemleri ele alınarak farklılıkları ve benzerlikleri açıklanmıştır. Kamu kurumlarına örnek olarak Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü özel kurumlara örnek olarak ise Türk Telekom alınmıştır.en_US
dc.description.abstractToday, the concept of public relations are thrown into its popularity. The aim of this thesis By the definition of the concept of public relations the concept of historical development, in studies conducted in the field of public relations is to examine how public institutions and private institutions follow a path . Working in public relations were discussed and the importance to explain the concept of the present rather than in detail. Functioning system of public relations activities of public institutions and private institutions in Turkey are explained on the differences and similarities discussed. Examples of Post and Telegraph Organization General Directorate of Public institutions are examples of private institutions has been the Turk Telekom.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_US
dc.titleKarşılaştırmalı bir Yaklaşımla Kamu Sektörü ve Özel Sektörde Halkla İlişkilerin İşlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin Karşılaştırılmasıen_US
dc.title.alternativeWith a Comparative Approach, the Function of Public Relations in Public Sector and Private Sector: the Comparison of P.T.T and Türk Telecomen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster