Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
E-Perakende Hizmet Kalitesinin Marka Değerine Etkisi: Trendyol Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-07-19)
Bu tez çalışmasının temel amacı, e-perakende işletmelerinin hizmet kalitesinin marka değerine etkisini belirlemektir. Konu ile ilgili literatür taraması yapıldıktan sonra, yüz yüze görüşülerek, anket çalışması gerçekleşt ...
Zamanla Değişen Parametreli Genişletilmiş Taylor Kuralı: Türkiye için Finansal İstikrarın Rolü
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019-04-15)
Bu çalışmada, finansal ve ekonomik göstergeler kullanılarak faktör analizi çerçevesinde Türkiye için 2002-2017 dönemlerini kapsayan aylık finansal istikrar endeksi hesaplanmıştır. Zamanla değişen parametreli Taylor eşitliği ...
Bankacılıkta Kapasite Planlama: Şube Operasyon Faaliyetleri Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019-04-15)
Türk Bankacılık Sektörü finansal göstergeler açısından büyümesini sürdürmektedir. Buna karşın son zamanlarda sektördeki personel sayısının azaldığı görülmektedir. Bu gelişmenin temelinde bankaların kapasite planlama ...
Gelisim-UWE 2018: 2nd International Conference on Economics, Finance and Management: “Challenges of the 21st Century in Economics, Finance and Management”: Book of Abstracts
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelişim University Press, 2019-02-26)
Gelisim-UWE 2018: 2nd International Conference on Economics, Finance and Management: Challenges of the 21st Century in Economics, Finance and Management: Book of Abstracts