Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyetine Yönelik Bir Alan Araştırması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016-03-28)
Bu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hastaların algıladığı hizmet kalitesi ile beklediği hizmet kalitesi arasında farkın ölçülerek hasta memnuniyet düzeyi incelenmiştir. Bu amaçla İstanbul Özel Meltem Hastanesi'nde poliklinik ...
Sağlık Hizmetlerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Yönelik Bir Alan Araştırması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016-03-15)
Bu çalışmada sağlık hizmeti alımına karar verirken tavsiyenin olumlu ve olumsuz nasıl etkiler yarattığı, bunun sonucunda hastanın memnun olması ya da olmaması gibi durumlarda ne gibi tepkiler verdiği ortaya konulmaktadır. ...