Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Regional Journalism in Southeast Asia and ASEAN Identity in Making: Asia News Network as a Case for International and Intercultural Communication
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2014-06-25)
Somehow in analogy with the European Union, 10 Southeast Asian countries are in the process of forming a political and economic union which is (ASEAN) Association of Southeast Asian Nations for decades. This process of ...
Kitle İletişim Araçlarının Gelişimi ve Sosyal Medyanın Siyasal İletişimi Etkileme Rolü
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-10-31)
Bu araştırma, iletişimin önemi, kitle iletişim araçlarının gelişim süreci ve sosyal medyanın siyasi iletişimi etkileme rolü üzerine yapılan bir incelemedir. İnsanlık tarihiyle birlikte başlayan iletişimin, birey hayatındaki ...
Bilinçaltı Reklamcılık Teknikleri ve Tüketicinin Yönlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-12-24)
Tüketim alışkanlıkları ve tüketici profillerindeki değişime paralel olarak pazarlama teknikleri de değişmektedir. Tüketim olgusunun bir yaşam tarzına dönüştürülerek en geniş kitlelerce benimsenmesini amaçlayan kapitalist ...
Razones por las que los alumnos universitarios no utilizan las redes sociales
(GRUPO COMUNICAR, APDO CORREOS 527, HUELVA, 21080, İSPANYA, 2013-03-23)
Aunque las redes sociales (los SRS, especialmente Facebook) se han popularizado entre la juventud, hay algunos
alumnos universitarios que no desean participar en ellas. Esta investigación explora las razones subyacentes ...