Konu "Tüketici karar verme tarzları" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
İnternetten Alışveriş Yapan Tüketicilerin Karar Verme Tarzlarının Satın Alma Tercihleri Üzerine Etkisi
(Beykoz Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın temel amacı; tüketicilerin karar verme tarzlarının satın alma tercihleri üzerine etkisinin incelenmesidir. Araştırmaya internetten alışveriş yapan tüketiciler dahil edilmiş ve bu doğrultuda, İstanbul ilinde ... -
Tüketici karar verme tarzlarının satın alma davranışları üzerine etkisi: İnternette alışveriş yapan tüketiciler üzerine bir çalışma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Tüketiciye etkili hizmet sağlayabilmek, diğer bir ifadeyle, istek ve ihtiyaçlarını tam zamanında ve eksiksiz karşılayabilmek için tüketicilerin satın alma kararında etkili olan faktörleri bilmek, işletmeleri tüketiciye bir ...