Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAğırbaş, Hakan
dc.date.accessioned2018-12-06T07:52:47Z
dc.date.available2018-12-06T07:52:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/206
dc.description17.03.2019 tarihine kadar kullanımı yazar tarafından kısıtlanmıştır. Danışman: Erdem Bağcıen_US
dc.description.abstractTHY'de stratejik yönetimin araştırılmasının amacı: THY'de stratejik yönetim faaliyetlerinin uygulama düzeylerinin tespit edilmesi ve yönetim uygulamalarını irdelemek amaçlıdır. THY'de stratejik uygulamaların ve tercihlerin neler olduğunu tespit etmek, kararların hangi örgütsel düzeyde ele alındığını anlamak, stratejik yönetimin kullanımını ve bilimsel tekniklerinin kullanılma ve çoğunluk dağılımını değerlendirmek araştırmanın amaçları arasındadır. Bunların yanında, stratejik yönetim konusunun önemini hatırlatmak ve bu konuda farkındalık oluşturmak hedeflenmektedir. Araştırmanın birinci bölümünde stratejik yönetim konusu, ikinci bölümünde sivil havacılık sistemi ve havayolu şirketleri, üçüncü bölümünde havacılık şirketlerinde strateji geliştirme, dördüncü bölüm ise Türk Hava Yolları'nda stratejik yönetim üzerine bir araştırma ve anket formu uygulaması sonucu istatistik paket programı kullanılarak araştırma sorularının sonuç değerlendirilmesi yapılmıştır. Anahtar Kelimeler: Stratejik Yönetim, Sivil Havacılıken_US
dc.description.abstractTurkish Airlines aims at the investigation of strategic management: identification of application-level strategic management activities are intended to examine the thyme and management practices. Turkish Airlines is to identify what are the strategic applications and preferences, which understand that the decisions taken at the organizational level, the use of scientific techniques and the use of strategic management and evaluate the majority of distributions are among the objectives of the research. Furthermore, a reminder of the importance of strategic management and aims to create awareness in this regard. strategic management issues in the first part of the study, the civil aviation system and airline companies in the second part of the strategy to develop the third part of aerospace companies, the fourth part of the Turkish Airlines, in a survey and questionnaire implementation of the strategic management is carried out to evaluate the results of research questions Keywords: Strategic Management, Civil Aviationen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_US
dc.titleHavacılık Şirketlerinde Stratejik Yönetim Uygulamalarının İncelenmesi: Türk Hava Yolları Örneğien_US
dc.title.alternativeEvaluation of Strategic Management Practices in the Aviation Company: the Case of Turkish Airlinesen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster