Karaman, FundaÇakmak, SultanYerebakan, Ayşe Nur2022-01-062022-01-0620212602-26052536-4499https://hdl.handle.net/11363/3206https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/1140572https://doi.org/: Pandemi dönemindeki uzaktan eğitim hemşirelik öğrencileri tarafından zaman ve mekân esnekliği açısından büyük kolaylık olarak görülmüş olsa da; öğrencilerde öğrenme güçlüğü, uygulama ve klinik deneyimlerde adaptasyon zorluğu, hemşirelik becerilerinin gelişme sürecinin olumsuz etkilenmesi gibi sonuçlara neden olduğu saptanmıştır. Süreç içerisindeki olumsuzluklar ve zorlukların öğrencilerde endişeye yol açtığı görülmüştür.Although distance education during the pandemic period has been seen as a great convenience in terms of time and space flexibility by nursing students; it has been determined that it causes learning difficulties in students, difficulty in adaptation in practice and clinical experiences, and negative effects on the development process of nursing skills. It has been observed that the negativities and difficulties in the process cause anxiety in students.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesCovid-19Hemşirelik öğrencisiUzaktan eğitimNursing studentsDistance educationCovid-19 pandemisinde hemşirelik öğrencilerinin eğitimi: uzaktan eğitim süreci ve etkileriEducation of nursing students in the covid-19 pandemic period: distance education process and its effectsArticle57158010.38079/igusabder.9823501140572