İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlüğü2023-12-122023-12-122023https://hdl.handle.net/11363/6659BAĞIMLILIĞIN SANAL HÂLİ FOMO VE KARŞITI JOMO’YU ANLAMAK PAZARLAMADA OLUMLU SONUÇLAR VERİYOR! Sosyal medya kullanımı gün geçtikçe artan, hayatımızı yöneten bir faktör hâline gelmeye başladı. Hâl böyle olunca da, FoMO ve JoMO gibi yeni kavramlar ortaya çıktı. Sosyal medya bağımlılığını pazarlama açısından değerlendiren Dr. Öğr. Üyesi Çağla Tuğberk Arıker, etik tartışmalar konunun başka bir boyutunu oluştursa da, markaların sosyal medya pazarlama stratejilerini oluşturup uygularken FoMO ve JoMO olgularını dikkate alarak olumlu sonuçlar alabileceklerini belirtti. https://gelisim.edu.tr/tr/gelisim-haber-bagimliligin-sanal-h%C3%A2li-fomo-ve-karsiti-jomoyu-anlamak-pazarlamada-olumlu-sonuclar-veriyortrinfo:eu-repo/semantics/openAccessİstanbul Gelişim ÜniversitesiBültenlerHaftalık Bültenlerİstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni (Sayı 220) (16 Ekim - 24 Kasım 2023)Other220