Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKılıç, Hilal
dc.contributor.authorAbdoul-Azize, Hamidou Taffa
dc.contributor.authorTürker, Onur
dc.date.accessioned2024-04-28T20:42:32Z
dc.date.available2024-04-28T20:42:32Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.issn1304-4796
dc.identifier.issn2146-2844
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/7289
dc.description.abstractThis study investigates the effect of customer value, public relations perception and brand image on customer loyalty towards GSM operators in Turkey. Primary data were collected through an online survey from 360 participants. Pearson correlation test and regression analysis were conducted to test the study hypotheses. The findings of the study showed the existence of a strong relationship between public relations and brand image, a moderate relationship between public relations and customer value, and brand image and customers value. Moreover, the findings showed that brand image is the most significant factor affecting customer loyalty, followed by customer value and public relations perception respectively.en_US
dc.description.abstractBu çalışma, Türkiye'deki GSM operatörlerine yönelik olarak müşteri değeri, halkla ilişkiler algısı ve marka imajının müşteri sadakati üzerindeki etkisini araştırmaktadır. Birincil veriler, 360 katılımcıdan çevrimiçi bir anket kullanılarak toplanmıştır. Çalışma hipotezlerini test etmek için Pearson korelasyon testi ve regresyon analizi yapılmıştır. Araştırmanın bulguları, halkla ilişkiler ile marka imajı arasında güçlü bir ilişkinin varlığını, halkla ilişkiler ile müşteri değeri arasında orta düzeyde bir ilişkinin varlığını ve marka imajı ile müşteri değeri arasında yine orta düzeyde bir ilişkinin varlığını göstermiştir. Ayrıca bulgular, müşteri sadakatini etkileyen en önemli faktörün marka imajı olduğunu, bunu sırasıyla müşteri değeri ve halkla ilişkiler algısının izlediğini göstermiştir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherManisa Celal Bayar Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.18026/cbayarsos.1290682en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCustomer Valueen_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectBrand Imageen_US
dc.subjectCustomer Loyaltyen_US
dc.subjectMüşteri Değerien_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectMarka İmajıen_US
dc.subjectMüşteri Sadakatien_US
dc.titleImpact of Customer Value, Public Relations Perception and Brand Image on Customer Loyalty toward GSM Operators in Turkeyen_US
dc.title.alternativeMüşteri Değeri, Halkla İlişkiler Algısı ve Marka İmajının Türkiye'deki GSM Operatörlerine Yönelik Müşteri Sadakatine Etkisien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofManisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentUygulamalı Bilimler Fakültesien_US
dc.authorid0000-0002-6628-4080en_US
dc.authorid0000-0002-6061-9433en_US
dc.authorid0000-0002-5119-0323en_US
dc.identifier.volume21en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage131en_US
dc.identifier.endpage144en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorTürker, Onur


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster