Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Turist Rehberlerine Yönelik Elektronik Yorumların İçerik Analizi: TripAdvisor Örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada ziyaretçilerin elde edecekleri tatil deneyimlerinde önemli bir faktör olan turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin mevcut
durumunun ortaya çıkarılması ve ziyaretçilerin rehberli turlardan memnuniyet ...
Kırklareli İlinde Faaliyet Gösteren Konaklama İşletmelerine Yönelik Çevrimiçi Yorumların İçerik Analizi ile İncelenmesi
(Ahmet Fidan, 2022)
İnternet kullanımının giderek artması, çevrimiçi yorumların potansiyel müşterilerin rezervasyon kararlarını daha fazla etkilemesine yol
açmaktadır. Bu bağlamda araştırmanın amacı, Kırklareli ilinde konaklayan ziyaretçilerin ...
A Multidimensional Marketing Communication Model on Social Media For Global Brands: The Case of Coca-Cola Turkey
(Deniz Yengin, 2022)
Marketing communication is one of the part of the marketing mix and it can be posibly said that it plays an important role to engage between consumers and brands. Recently, social media platforms have become one of the ...
Turist Rehberlerinin Markalaşma Sürecinde Kişisel Web Sitelerinin Rolü
(Ahmet Fidan, 2023)
Bu makale, Türkiye'de çalışan tur rehberlerinin kişisel web sitelerini web tabanlı pazarlama bağlamında değerlendirmek ve Avrupa'da
faaliyet gösteren turist rehberlerinin web siteleri ile karşılaştırmak amacıyla hazırlanmıştır ...