Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Lider ve Fanatizm Açısından Amerika Birleşik Devletleri Kongre Baskını Sürecinde Donald Trump’ın Tweetlerinin İncelenmesi
(Tarih Okulu Dergisi, 2023)
Doğrudan lidere bağlı olarak tasarlanabilen bir sosyal medya sistemi liderin kitlesiyle dış
dünyadan izole bir dünya ve etkileşim ağı kurabilmesini sağlayabilmektedir. Lider kendi
iletişim eko sisteminde sadece kitlesiyle ...
Sosyal Medyada Demokrasiye Lider Müdahalesini Gözlemlemek: 2020 Abd Başkanlık Seçimleri’nde Donald Trump Ve Joe Biden’ın Tweetlerinin İçerik Ve Duygu Analizi Açısından İncelenmesi
(Deniz Yengin, 2021)
Bireyin toplumsal sisteme katılımını merkezine alan demokraside birey, vatandaş kimliğiyle, iktidar
mücadelesi içinde olan siyasetçilerin iletişim açısından doğrudan hedef kitlesini oluşturmaktadır.
Liderin, doğrudan, ...
Kurumların Toplumsal Konularda Tepkisini Reklamlarda Gözlemlemek: Covid 19 Çıkış Ve İlk Tepe Noktasını İçeren Süreçte Reklamların İncelenmesi
(Ahmet Kara, 2021)
Covid 19 pandemisi ulusal ve küresel açıdan ekonomi ve sağlık sorunlarının birleşerek
daha büyük sorunlar oluşturmasına sebep olmuş, toplumsal düzene belirsizlikler ve
tehditler getirmiştir. Bu ortamda kamu ve özel ...
Savaş Propagandasını Anlamaya Çalışmak: Çanakkale Savaşı’nda Anzaklar ve Savaş Posterleri
(Hüzeyfe Süleyman Arslan, 2021)
Çalışma, Britanya İmparatorluğu’nun ve ona bağlı Avustralya ve Yeni
Zelanda’nın Çanakkale Savaşı ile ilgili propaganda posterleri üzerine
1
kurulmuştur. Birinci Dünya Savaşı, o döneme kadar dünyevileşen ve gelişmekte
olan ...
A Multidimensional Marketing Communication Model on Social Media For Global Brands: The Case of Coca-Cola Turkey
(Deniz Yengin, 2022)
Marketing communication is one of the part of the marketing mix and it can be posibly said that it plays an important role to engage between consumers and brands. Recently, social media platforms have become one of the ...