Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDikme, Hüseyin
dc.contributor.authorSucu, İpek
dc.contributor.authorDurmuş, Celal
dc.date.accessioned2023-12-13T13:25:07Z
dc.date.available2023-12-13T13:25:07Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.issn1307-9581
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6683
dc.description.abstractBir işletme, kendisine veya hizmetlerine yönelik tutumları ve algıları yönetmek, bunları olumlu yönde değiştirmek ve farkındalık oluşturmak gibi amaçlarla bir sosyal sorumluluk etkinliği başlatabilir ve bu amaçla toplumsal bir sorunu çözmek için harekete geçebilir. Bu sayede, hem kurum hem de toplum bazı kazançlar elde eder. İşletmeler, hedef kitlelerinin zihninde olumlu bir farkındalık oluşturma, hedef kitleler ise ihtiyaç duydukları alanlarda beklentilerini doyurma yönünde bir kazanç sağlar. Bu yönde sağlık kurumları da sosyal sorumluluk projelerini gerçekleştirme yolu ile medyada olumlu bir intiba bırakmaya yönelmektedirler. Çalışan ilişkileri yönetimi günümüzün önemli yönetim stratejileri arasında yer almaktadır. Teknolojik değişimler sağlık sektörü özelinde de kurumlar arasında farklılıkları beraberinde getirmekte ve rekabet ortamı oluşturmaktadır. Sağlık kurumlarında başarıyı yakalayabilme ve fark yaratabilme noktasında medyada etkin iletişim önemli bir rol oynamaktadır ve çalışan odaklı olmak etkin iletişimin sağlanmasında önemli bir belirleyicidir. Bu çalışmada sağlık kurumlarında çalışan ilişkileri ve sosyal sorumluluk çalışmalarının kurumlar üzerindeki etkisi üzerinde durulmuştur.en_US
dc.description.abstractA business can initiate a social responsibility activity for purposes such as managing and changing attitudes and perceptions towards itself or its services, raising awareness, and for this purpose, it can take action to solve a social problem. In this way, both the institution and the society gain some benefits. Businesses gain profit by creating a positive awareness in the minds of their target audiences and by satisfying their expectations in the areas they need. In this direction, health institutions also tend to leave a positive impression in the media by carrying out social responsibility projects. Employee relations management is among today's important strategies. Technological changes in the healthcare sector bring about differences and cause competition. Effective communication in the media, which is important in achieving success and making a difference in health institutions, requires being employee-oriented. This study focuses on employee relations in healthcare institutions and the impact of social responsibility activities on institutions.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherUluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Researchen_US
dc.relation.isversionof10.17719/jisr.2023.117923en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSağlık Kurumlarıen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectSosyal Sorumluluken_US
dc.subjectÇalışan İlişkileri Yönetimien_US
dc.subjectHealth Institutionsen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectSocial Responsibilityen_US
dc.subjectEmployee Relations Managementen_US
dc.titleSağlık Kurumlarında Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin İletişim ve Algı Üzerindeki Yansımalarıen_US
dc.title.alternativeReflections of Social Responsibility and Service Quality on Communication and Perception in Health Institutionsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofUluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Researchen_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue105en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage8en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorDikme, Hüseyin
dc.contributor.institutionauthorSucu, İpek


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster