Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkçay, Deniz
dc.contributor.authorOkkay, İpek
dc.date.accessioned2023-10-13T18:56:30Z
dc.date.available2023-10-13T18:56:30Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn2146-5193
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/5881
dc.description.abstractWith the development of the Internet and the emergence of two way communication along with it, the issue of marketing has gained even a greater importance for organizations. With the Internet, various marketing models such as viral marketing, content marketing, avatar marketing, interactive marketing and real time marketing became necessary. In particular, when social media is used concurrently with the agenda in an accurate manner, it presents organizations with a great opportunity to promote themselves. The purpose of the study is to find the answer to the question whether Real Time Marketing applications increase the visibility of organizations or not. Accordingly, an in-depth interview has been conducted with the officials of the social media department of Kadıköy municipality. The reason why Kadıköy municipality has been included in the sample is that it has become news story in the media with about 10.000 re-tweets to its #backtotefuture content it has posted on Twitter on 21 October, 2015.en_US
dc.description.abstractİnternetin gelişmesi ve beraberinde çift yönlü iletişimin de ortaya çıkışıyla pazarlama konusu kurumlar için çok daha önemli bir hal almıştır. İnternetle birlikte pazarlama konusuda viral pazarlama, içerik pazarlaması,avatar pazarlama, interaktif pazarlama ve gerçek zamanlı pazarlama gibi çeşitli pazarlama modellerine ihtiyaç duyulmuştur. Özellikle sosyal medya gündemle eş zamanlı olarak doğru kullanıldığında kurumlara kendilerini tanıtmaları açısından çok büyük fırsat sunmaktadır. Çalışmanın amacı, Real Time Marketing uygulamalarının kurumların görünürlüğünü artırıp artırmadığını sorusuna yanıt bulmaktır. Buna göre kadıköy belediyesinin sosyal medya departmanı yetkilileriyle derinlemesine mülakat yapılmıştır. Çalışmada kadıköy belediyesinin örnekleme dahil edilmesinin nedeni ise 21 Ekim 2015 tarihinde twitter üzerinden yayınladığı #backtotefuture içeriğiyle 10.000 civarında re-tweet alarak basında haber olmasıdır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherDeniz Yenginen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectReal time marketingen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectGerçek zamanlı pazarlamaen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.titleReal Time Marketing Implementations: Example of Kadıköy Municipalityen_US
dc.title.alternativeGerçek Zamanlı Pazarlama Uygulamaları: Kadıköy Belediyesi Örneğien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofThe Turkish Online Journal of Design, Art and Communicationen_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-7107-2832en_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage99en_US
dc.identifier.endpage109en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorAkçay, Deniz
dc.institutionauthorOkkay, İpek


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess