Konu "Tüketici Davranışları" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Dijital pazarlama araçları ile anlık satın alma kararı arasındaki ilişki
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Günümüzde sosyal ağların kullanım oranının devamlı olarak artması sonucunda işletmeler de göstermiş oldukları pazarlama faaliyetlerinde birtakım yeni açılımlara yönelmeye başlamışlardır. Sosyal ağların kullanımının artması ... -
Elektronik Ticarette Tüketicinin Davranış ve Seçimlerini Etkileyen Faktörler: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-2-18)Günümüzdeki teknolojik gelişmeler pek çok sektörde olduğu gibi ticaret alanında da son derece yaygın bir biçimde kullanılmaktadır. Teknoloji temelli olarak gerçekleştirilen bu modern ticaret biçimine genel adıyla elektronik ... -
Tüketicilerin Cep Telefonu Marka Bağlılığının Satın Alma Kararlarındaki Etkisi Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-27)The current competitive environment necessitates enterprises to take a tendency to better meet consumer expectations and desires. It is not possible for an operator to sustain the existence of an operator who is insufficient ...