Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİstanbul Gelişim Üniversitesi İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu
dc.date.accessioned2023-02-25T08:43:21Z
dc.date.available2023-02-25T08:43:21Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/3990
dc.description.abstractAlkol Pazarlaması Televizyonda Yayınlanan Sporlardan Çıkarılmalı mı? - Birleşik Krallıkta yapılan bir araştırmaya göre, çoğu kişi gözlerini aksiyona dikmiş olsa da, Alkol markasının görüntüleri turnuva boyunca 3.415 kez görüntülenmiş ve toplam aktif oyun süresinin %16'sında ekranda kalmış. 7 tür kansere neden olan alkolün, spor etkinliklerindeki reklamlarının bolluğu endişe vericidiren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectİstanbul Gelişim Meslek Yüksekokuluen_US
dc.subjectBültenleren_US
dc.titleİstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu: Meslek Yüksekokul Bülteni (Cilt: 2, Sayı: 12, Aralık 2022)en_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Meslek Yüksekokuluen_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue12en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess