Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGuliyeva, Dilbar
dc.date.accessioned2022-06-08T18:25:59Z
dc.date.available2022-06-08T18:25:59Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.issn2630-6417
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/3572
dc.description.abstractAnlatıların transmedya çağında, bilginin farklı medya mecralarda yayılımı ve anlatı yapısının dönüşümü gözlemlenmiştir. Bu anlamda turizmde transmedyalaşma ve içeriklerin farklı medyalarda yayılım süreci analiz edilmiştir. İçerik turizmine ilişkin tanım Takayoshi Yamamura’nın ‘içerik turizmi’ (content turizm) kavramından alınarak Türkçeleştirilmiştir. Araştırmada Yamamura’nın popüler kültür bağlamında tartıştığı ‘içerik turizmi’ olgusunun yansımaları ikincil veriler, alana ilişkin yapılmış araştırmalar ışığında kavramsallaştırılmıştır. Turizm kültürü medya ve turizm ilişkisi çerçevesinde incelenmiştir. Araştırma turizm ve transmedya anlatıları arasındaki ilişki kavramsal boyutuyla tanımlanmıştır.en_US
dc.description.abstractIn the age of transmedia of narratives, the dissemination of information in different media and the transformation of the structure of narrative were observed. In this sense, propagation period was analysed in transmedia narratives in tourism and content in different media. The definition of content tourism has been translated into Turkish by taking from the concept of Takayoshi Yamamura's 'content tourism'. Reflection of the phenomenon of 'content tourism' what Yamamura’s discussion in the context of the popular culture which secondary date were conceptualized in the light of research pertaining to the field. The culture of the tourism has been examined within the framework of the relationship between media and tourism. The relationship between tourism and transmedia narratives have been defined with conceptual dimension in this research.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.isversionof10.31589/JOSH AS.947en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectTransmedyaen_US
dc.subjectİçerik turizmien_US
dc.subjectSanal turizmen_US
dc.subjectContent tourismen_US
dc.subjectVirtual tourismen_US
dc.title‘İçerik Turizmi’ (content tourism) veya Anlatı Turizmi Kavramlarının Analizien_US
dc.title.alternativeThe Analysis of the Concept of Narrative Tourism or Contents Tourismen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofInternational Journal Of Social, Humanities And Administrative Sciences (JOSHAS JOURNAL)en_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.authorid0000-0002-9088-6815en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGuliyeva, Dilbar


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess