Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
dc.date.accessioned2022-04-01T12:57:31Z
dc.date.available2022-04-01T12:57:31Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/3455
dc.description.abstractMilyarderler arasındaki “uzay yarışı” devam etmektedir. Geçtiğimiz aylarda Jeff Bezos’un Blue Origin uzay şirketi, Elon Musk’ın SpaceX uzay şirketi ve Richard Branson’ın Virgin Galactic uzay şirketi uzaya turistik seyahatler düzenlemişlerdir. Bu şirketlerin amacı, astronot olmayan insanları uzaya göndererek ticari uçuşların artışını sağlamaktır. Gelecekte uzayda yaşamanın, çalışmanın, farklı gezegenleri araştırmanın, uzayın harikalarını keşfetmeye yönelik turistik faaliyetlerde bulunmanın, uydularda ve asteroidlerde maden aramanın ve kargo taşımacılığı yapmanın olağan hâle geleceği öngörülmektedir. Bu durum, havacılıkta daha önce hayal bile edilemeyen bir pazarın ortaya çıkmasına neden olabilir. Ancak uzay pazarına bağlı havacılık faaliyetlerini şimdilik hayal gücümüzde aramak zorundayız.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.subjectBültenleren_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi İİSBF SosyoCom: Aylık Etkinlik ve Haber Bülteni (Sayı: 12, Aralık 2021)en_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.relation.publicationcategoryYazar Denetimli Yayınen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess