Bölüm "Uygulamalı Bilimler Fakültesi" İGÜ Yayınları için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No.5 Marka Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2022)Tüketim farklı şekillerde meydana gelse bile her daim için var olan ve olacak bir olgudur. Sanayi devriminin sonrası üretim artmasıyla birlikte insanlar için ihtiyaç dışı dahi olsa tüketim olgusu önemli bir etken haline ... -
A Study of Slovak University Students' Experiences of a Fast Food Brand in the Context of Perceived Value, Service Quality and Customer Trust and Loyalty
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2021)People's perceptions of products play an important role in the process of purchasing that product or service. Some of the most important of these perceptions are the quality of the product/service, perceived value and ... -
USBK 2022: İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 10-11 Mart 2022, İstanbul Bildiri Özleri Kitabı
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2022)USBK 2022 İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 10-11 Mart 2022, İstanbul Bildiri Özleri Kitabı & USBK 2022 Istanbul Gelisim University International Congress of Applied ... -
USBK 2022: İstanbul Gelişim Üniversitesi, Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 10-11 Mart 2022, İstanbul: Seçilmiş Tam Metin Bildiriler Kitabı
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2022)USBK 2022 İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 10-11 Mart 2022, İstanbul: Seçilmiş Tam Metin Bildiriler Kitabı & USBK 2022 Istanbul Gelisim University International Congress ... -
Yeni Dünya Düzeninde Geleneksel Pazarlama ve Online (Dijital) Pazarlamanın Karşılaştırması: Z Kuşağı Etkisi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2023)Yeni nesil tüketici davranışı olgusunu oluşturan Z kuşağı, çevrimiçi ortamlarda birden fazla davranışı aynı anda gösteren ve kendine özgü davranışları nedeniyle pazarlamacılara ve reklamcılara zorluklar sunan dijital ...