Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Türkiye’deki Halkla İlişkiler Lisans Bölümlerinin Müfredatlarının Dijitalleşme Bağlamında İncelenmesi
(Iğdır Üniversitesi, 2021)
Günümüz Halkla İlişkiler uygulamalarının büyük
bir çoğunluğu dijital ortamlarda sürdürülmektedir.
Bu durum Halkla İlişkiler uzmanlarının eğitim
sürecinin de yeniden ele alınması zorunluluğunu
ortaya çıkarmıştır. Bu ...
Sosyal Hizmet Bölümü ve Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Seviyeleri ile Girişimcilik Potansiyelleri Arasındaki İlişkinin Ölçülmesi
(T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Eğitim, Kültür ve Araştırma genel Müdürlüğü, 2019)
Halkla İlişkiler ve Sosyal Hizmet alanları kamusal ve bireysel yararın ortaya çıkartılmasına yönelik
faaliyetler çerçevesinde hareket etmektedir. Toplumsal sonuçları bağlamında, pek çok alanda yapısal
dönüşümlere aracılık ...
Impact of Customer Value, Public Relations Perception and Brand Image on Customer Loyalty toward GSM Operators in Turkey
(Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2023)
This study investigates the effect of customer value, public relations perception
and brand image on customer loyalty towards GSM operators in Turkey.
Primary data were collected through an online survey from 360 ...