Yazar "Deyirmenci, Bilent" için listeleme
-
Pazarlama harcamaları ile Google Trends hacmi arasındaki nedensellik ilişkisinin incelenmesi: Turkcell örneği
Deyirmenci, Bilent (İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, pazarlama harcamaları ile Google Trends hacmi arasındaki nedensellik ilişkisinin incelenmesini: Turkcell örneğiyle açıklamak amaçlanmıştır. Pazarlama, ticari işletmeler mal ve hizmet üretip satan ve bunun ... -
Üniversite Seçiminde Sosyal Medyanın Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Deyirmenci, Bilent (İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016-07-29)Sosyal medya yıllar boyunca gelişme göstermiştir ve farklı yazarlar ve akademik araştırmacılar tarafından farklı şekilde tanımlanmıştır. Sosyal medyanın etkileşimde yeni bir form olarak kabul edilmesine rağmen, e-posta ...