Yayıncı "Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü" Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Facebook'ta Verilen Reklamların Marka ve Kullanıcılar Üzerindeki Etkisi: Konya İlinde Bir Araştırma
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2018)Bu araştırmanın amacı, sosyal medya mecralarından birisi olan Facebook'un reklamcılık sektöründeki yeri ve önemini ortaya koymaktır. Dolayısıyla Facebook'ta verilen reklamların Facebook kullanıcılarının satın alma öncesi ... -
İlköğretim Öğrencilerine Verilen Görsel Sanatlar Dersindeki Portre Çalışmalarının Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2017)Portre resmi, insanın iç dünyasını en iyi şekilde yansıttığı ve konusu insan olgusu olduğu için insanlık tarihinde kendine geniş bir yer edinmiş resim türüdür. Aynı zamanda otoportre de sanatçının duygularını, güdülerini ...