Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 16-09-2017)
Çevrimiçi platformlarda faaliyetlerini sürdüren şirketlerin başarısı, elektronik güvenin ve elektronik bağlılığın yaratılmasında ve buna bağlı olarak çevrimiçi platformlarda oluşacak elektronik ağızdan ağıza iletişimin ...
The Study of the Impact of E-Commerce Activities on Firm Value and the Relationship Between e-Marketing and Firm Value
(Journal of Economics Finance and Accounting, 30-06-2017)
Purpose- This study aims to explain the importance of the internet activities for companies’ marketing strategies to add some value to the company. - E-marketing activites, which add value to a firm, should be taken into ...
Lider ve Fanatizm Açısından Amerika Birleşik Devletleri Kongre Baskını Sürecinde Donald Trump’ın Tweetlerinin İncelenmesi
(Tarih Okulu Dergisi, 2023)
Doğrudan lidere bağlı olarak tasarlanabilen bir sosyal medya sistemi liderin kitlesiyle dış
dünyadan izole bir dünya ve etkileşim ağı kurabilmesini sağlayabilmektedir. Lider kendi
iletişim eko sisteminde sadece kitlesiyle ...
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)
İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının
artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ...
A Multidimensional Marketing Communication Model on Social Media For Global Brands: The Case of Coca-Cola Turkey
(Deniz Yengin, 2022)
Marketing communication is one of the part of the marketing mix and it can be posibly said that it plays an important role to engage between consumers and brands. Recently, social media platforms have become one of the ...