Ara
Toplam kayıt 27, listelenen: 1-10
Dokuz tip mizaç modeli ile psikobiyolojik kişilik modeli ve affektif mizaç modeli arasındaki ilişki
(CUMHURIYET UNIV TIP FAK PSIKIYATRI ANABILIM DALI, CUMHURIYET UNIV TIP FAK PSIKIYATRI ABD, SIVAS, 58140, TURKEY, 2017-06-19)
Objective: This study aims to determine Nine Types Temperament Model (NTTM), which is a new temperament model, with Psychobiological Personality Model (PPM) and Affective Temperament Model (ATM) and define the possible ...
Bank Specific and Macroeconomic Determinants of Bank Profitability: Evidence from Turkey
(International Journal of Economics and Financial Issues, 2017)
In this study, we attempt to determine the bank-specific and macroeconomic determinants of commercial banks in Turkey over the period 2005-2015. A balanced panel data set has been formed covering 43 periods between the ...
Kruvaziyer Turistlerinin Deneyimleri, Memnuniyetleri ve Davranışsal Niyetleri: İstanbul’da Örnek Bir Çalışma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
‘Kruvaziyer Turizmi’ dünyada hızla gelişen, ziyaret edilen destinasyonlara ekonomik katkı ve imaj açısından destek sağlayan ve genellikle orta-üst gelir grubuna sahip turistlere hitap eden bir turizm çeşididir. Kruvaziyer ...
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 16-09-2017)
Çevrimiçi platformlarda faaliyetlerini sürdüren şirketlerin başarısı, elektronik güvenin ve elektronik bağlılığın yaratılmasında ve buna bağlı olarak çevrimiçi platformlarda oluşacak elektronik ağızdan ağıza iletişimin ...
The Impact of Individualism and Collectivism on the Relationship Between Leadership Styles and Organizational Citizenship Behaviour
(PressAcademia, 30-12-2017)
Purpose - The purpose of this research is to demonstrate the influence of leadership style on organizational citizenship behavior, as employees show individualistic or collectivistic characteristics. Methodology - 174 ...
The Study of the Impact of E-Commerce Activities on Firm Value and the Relationship Between e-Marketing and Firm Value
(Journal of Economics Finance and Accounting, 30-06-2017)
Purpose- This study aims to explain the importance of the internet activities for companies’ marketing strategies to add some value to the company. - E-marketing activites, which add value to a firm, should be taken into ...
Çocukluk Çağı Ruhsal Travmaları ile Ego Savunma Mekanizmaları Arasındaki İlişki
(Türk Kooperatifçilik Kurumu Basın, Yayın, Araştırma Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri İşletmesi, 2017-12-26)
Bu çalışmanın amacı çocukluk çağı ruhsal travmaları ile ego savunma mekanizmaları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Çalışma 2016-2017 eğitim öğretim yılında İstanbul Gelişim Üniversitesi İdari İktisadi ve Sosyal Bilimler ...
Benzer Sektörde Faaliyet Gösteren Kurumların Kuruluş Tarihi Sıralamasının Kurum Kültüründe Ortaya Çıkan Yansımaları: Alfred Adler Üzerinden Coca Cola ve Pepsi Kurumları Üzerine Bir Değerlendirme
(İstanbul Üniversitesi, 26-11-2017)
Çalışma, kurumların kuruluş sırası ile kurum kültürü oluşumunun bağlantısını Alfred Adler’in kavramsal yaklaşımı üzerinden ele alarak değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaçtan hareketle çalışmanın ilk bölümünde Alfred ...
Finansal Hizmetler Güven Endeksini Etkileyen Faktörlerin Analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)
Finansal Hizmetler Güven Endeksi üzerinde etkili olan faktörler 2012:05 ve 2017:03 dönemine ait aylık ekonomik veriler ile ARDL (Autoregressive Distibuted Lag) Testi ve Granger Nedensellik Testi kullanılarak analiz edilmiştir. ...
Peşin Fiyatlandırma Anlaşmalarının Türkiye’de Yaygın Bir Şekilde Kullanılmama Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2017-10-25)
Çok uluslu şirketlerin (ÇUŞ) farklı ülkelerde faaliyet gösteren şubeleri arasında sürekli ticari ilişki bulunmakta ve şubeler kendi aralarında mal, hizmet ve teknoloji alış verişi yapmaktadırlar. Bir ÇUŞ’un çeşitli ülkelerdeki ...