Yayıncı "Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi" Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Bir İletişim Edimi ve Kişilerarası İletişim Bileşeni Olarak Dinleme Becerileri
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2018-02-06)İletişim sürecinin önemli bir ayağı olan dinleme; sözsel girdileri anlama ve yorumlama sürecidir. Dinleme; fiziksel, duygusal ve entelektüel girdileri anlam arayışı ile bütünleştiren bir eylemdir. Günümüzde bireylerin ... -
Evaluation of Relational Marketing Activities of Football Clubs From a Fan Perspective
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2017-12-18)Relational marketing that occurs in modern marketing activities, the implementation of professional football clubs, assessing the data obtained from the fans, is to examine the differences between demographic characteristics. ... -
Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2017-11-20)Günümüzde iletişim teknolojilerinin yaygınlaşması ve rekabetin artması kurumların marka yönetimi sürecinde kurumsal iletişime olan ihtiyacını her geçen gün artırmaktadır. Kurumsal iletişimin farkına varıp kurum kimliği ... -
Üniversite Öğrencilerinin Gönüllü Olma Motivasyonları ile Özgecilik Düzeyleri Arasındaki İlişki
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2018-10-28)Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin sosyo-demografik özellikleri, gönüllü motivasyonları ile özgecilik düzeyleri arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Çalışmada araştırmacı tarafından hazırlanmış yarı-yapılandırılmış ...