Başlık için İGÜSBD Cilt 3, Sayı 2, Ekim 2016 / IGUJSS Vol. 3, Issue 2, October 2016 listeleme
Toplam kayıt 11, listelenen: 8-11
-
Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2016-10-07)Marka imajı, günümüzün pazarlama literatüründeki önemli konu başlıklarından bir tanesidir. Ne var ki, yöntembilimsel bir bakış açısıyla, marka imajını sosyal ağ analizi ile inceleyen çalışmaların sayısının son derece sınırlı ... -
An Overview of the Middle East Immigrants in the EU: Origin, Status Quo and Challenges*
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2016-10-07)EU has the most inhabited immigrant population; it has up to a population of 56 million foreign-born people. And due to the perennial war and chaos in the Middle East, the amount of relocated population in the region, ... -
Postmodern Kamu Yönetimi, Yerel Yönetimler ve Katılım: Yerel Yönetişim Odaklı Bir Yaklaşım
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2016-10-07)Kamu yönetiminde 1980 sonrasında paradigma düzeyinde büyük değişim ve dönüşümler gerçekleşmiş ve bunlar asıl olarak postmodern kamu yönetiminin felsefi, sosyolojik ve siyasal zemini üzerine kurulmuştur. Postmodern kamu ... -
Siyasi Partilerin Sosyal Medya Kullanımı: Başbakan Ahmet Davutoğlu Facebook Resmi Sayfası Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2016-10-07)Bu çalışmada, 1 Kasım 2015 seçimleri öncesi Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Facebook sosyal paylaşım sitesi hesabı üzerindeki kullanıcı yorumları incelenmiştir. Başbakan Ahmet Davutoğlu Facebook Resmi Sayfası’nın, 1-31 Ekim ...