Konu "Advertisement" için İGÜ Akademik Birimleri listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Attention Competition with Advertisement
(Amer Physical Soc, One Physics Ellipse, College Pk, Md 20740-3844 Usa, 2014-09-03)In the new digital age, information is available in large quantities. Since information consumes primarily the attention of its recipients, the scarcity of attention is becoming the main limiting factor. In this study, we ... -
Çevrimiçi alışveriş siteleri üzerinden kimlik inşası: Siirt örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Tez, çevrimiçi alışverişin insan davranışlarına olan etkisini ve kimlik inşasıyla olan bağlantısını araştırmayı amaçlamaktadır. Dijitalleşen dünyada çevrimiçi alışverişin kimlik inşasında oynadığı rolün anlaşılması, ... -
Game-Based Advertisement: Uludag Lemonade and Lipton Ice Tea Example
(Erciyes Üniversitesi, 2022)Consumer behavior is influenced by technological advancements and socioeconomic changes. Consumers have become tired of traditional advertising channels. Those in the Z generation, in particular, have a strong desire to ... -
Kurumların Toplumsal Konularda Tepkisini Reklamlarda Gözlemlemek: Covid 19 Çıkış Ve İlk Tepe Noktasını İçeren Süreçte Reklamların İncelenmesi
(Ahmet Kara, 2021)Covid 19 pandemisi ulusal ve küresel açıdan ekonomi ve sağlık sorunlarının birleşerek daha büyük sorunlar oluşturmasına sebep olmuş, toplumsal düzene belirsizlikler ve tehditler getirmiştir. Bu ortamda kamu ve özel ... -
Nöro pazarlama kapsamında web uygunluk: Bireysel bankacılık müşterilerinin göz takip analizi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Pazarlama kavramına en geniş perspektiften bir mal ya da hizmetin alıcı ve satıcı ile olan ilişkisini düzenleyen kurallar manzumesi olarak bakıldığında tarihsel gelişiminin de insanlık tarihi kadar eski olduğu söylenebilecektir. ...