Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Tüketici marka tercihinin eşikaltı görsel uyaranlar ile manipülasyonu
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Son yıllarda özellikle tıbbi teknolojideki değişime paralel olarak, tıbbi görüntüleme cihazları da gelişmiş ve bu alanda yapılan çalışmalarda da artış yaşanmıştır. Bilinçaltına yönelik uyaranların insan tutum, karar ve ...
Bilinçaltı Reklamcılık Teknikleri ve Tüketicinin Yönlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-12-24)
Tüketim alışkanlıkları ve tüketici profillerindeki değişime paralel olarak pazarlama teknikleri de değişmektedir. Tüketim olgusunun bir yaşam tarzına dönüştürülerek en geniş kitlelerce benimsenmesini amaçlayan kapitalist ...