Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDilek, Serkan
dc.contributor.authorKeskingöz, Hayrettin
dc.contributor.authorNergiz, Ebru
dc.date.accessioned2020-02-16T21:17:39Z
dc.date.available2020-02-16T21:17:39Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.issn2148-1237
dc.identifier.issn2587-0114
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/1999
dc.description.abstractGirişimciler ülkelerin ekonomik hedeflerini gerçekleştirmeleri açısından oldukça önemli faktörlerden biridir. Ekonomi Okuryazarlığı girişimcilerin doğru iktisadi kararlar vermesine yardımcı olacak ve böylece girişimcinin ve toplumun refahının artmasına vesile olacaktır. Ayrıca girişimci adaylarının kendilerine güvenini artıracaktır. Bu açıdan girişimciler için ekonomi okuryazarı olmak önem arz etmektedir. Bu çalışmada ekonomi okuryazarlığının girişimcilik niyeti üzerindeki etkisini incelemeyi amaçladık. Bu amacı gerçekleştirmek için Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencileri üzerinde bir anket gerçekleştirdik. Bulgular, ekonomi okuryazarlığının girişimcilik niyetini pozitif yönlü olarak etkilediğini ortaya çıkmıştır.en_US
dc.description.abstractEntrepreneurs are one of the most important factors for the realization of the economic targets of countries. Economic literacy helps entrepreneurs in making right decisions and by this way causes increase in wealth of entrepreneurs and society. Additionally, it increases self-confidence of entrepreneur candidates. In this perspective, being economic literant is important for entrepreneurs. In this research we conducted an survey on the students of Kastamonu University Economics and Administrative Sciences Faculty. According to findings economic literacy affects entrepreneurship positively.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTürk Kooperatifçilik Kurumu Basın, Yayın, Araştırma Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri İşletmesien_US
dc.relation.isversionofhttp://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.19.02.1059en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectEkonomi Eğitimien_US
dc.subjectGirişimcilik Niyetien_US
dc.subjectEkonomi Okuryazarlığıen_US
dc.subjectEconomic Educationen_US
dc.subjectEntrepreneurship Intentionen_US
dc.subjectEconomic Literacyen_US
dc.titleEkonomi Okuryazarlığının Girişimcilik Niyeti Üzerine Etkisien_US
dc.title.alternativeThe Impact of Economic Literacy on Entrepreneurship Intentionen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofÜçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi / Third Sector Social Economic Reviewen_US
dc.departmentUygulamalı Bilimler Yüksekokuluen_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-0393-4509en_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-5143-4891en_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0003-2486-2388en_US
dc.identifier.volume54en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage89en_US
dc.identifier.endpage107en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess