Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Fatih
dc.date.accessioned2018-12-05T12:20:04Z
dc.date.available2018-12-05T12:20:04Z
dc.date.issued2015-04-15
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/128
dc.descriptionDanışman: Ebru Nergizen_US
dc.description.abstractİşletmeler üretimini arttırmak veya hizmet kalitesini yükseltmek için çalışanlardan en iyi verimi almak isterler. Bu durum da ancak çalışanların performanslarının yüksek olmasına bağlıdır. Çalışanların performanslarını yükseltmek isteyen işletmelerin son yıllarda üzerinde durduğu kavramlardan biride iş tatminidir. İKY de yapılan çalışmalarda iş tatminini ölçmek için çeşitli anketler yapılmakta ve bu anket sonuçlarına göre İKY politikaları belirlenebilmektedir. Bu çalışmanın amacı, çalışanların iş tatminlerinin performanslarına ne düzeyde etki ettiğini araştırmaktır. Bu bağlamda hizmet sektöründe çalışanlara anket uygulanmış ve iş tatmin düzeyleri tespit edilmeye çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractBusinesses to increase production or to improve the quality of service of the staff if they want to take the best efficiency. This however depends on the performance of employees. Wanting to upgrade their enterprises employees ' performance in recent years has focused on one of the concepts is in job satisfaction. HRM also studies job satisfaction several surveys to measure and according to the results of this survey, HRM policies can be determined. The purpose of this study, employees ' job satisfaction, what level of performance is to investigate the impacts. In this context, applied to employees in the service sector survey and tried to determine the job satisfaction levels.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_US
dc.titleÇalışanların İş Tatminlerinin Performanslarına Etkisi: Atatürk Havalimanı Gümrüksüz Satış İşletmesi Örneğien_US
dc.title.alternativeEmployees' Job Satisfaction of Performance Impact: Duty - Free Business Exampleen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster