Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGürsoy Ulusoy, Şebnem
dc.date.accessioned2019-05-22T13:58:01Z
dc.date.available2019-05-22T13:58:01Z
dc.date.issued2018-03-15
dc.identifier.issn2148-2489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11363/1276
dc.description.abstract21st century brought a period of change that has started with technology. Change and transformation designated the start of a new period. The Internet and the concepts of new media and social media that emerged based on the Internet have made the masses running lots of their routine and current states through these media. As a result of this change and transformation reflecting on the field of education, the use of technology has increased both in academic studies and scholarly communication processes. Scholarly communication processes have changed with the increase of technology products used by academicians, and they are described as education technology.. Academic studies are now possible to be done online. Within the scope of the study, how academia underwent change with new media and education technologies and what kind of changes this process created in the processes of the scholars in Turkey communicating with each other and doing joint studies were examined and researched. Keywords: Digitalization Education Technology, Ed-Tech, Scholarly communication, Scholarly effect, Scientific collaboration, Future of academia, academic transaction, digital innovation in academia, Education technologyen_US
dc.description.abstract21. yüzyıl, teknoloji ile başlayan bir değişim dönemi getirdi. Değişim ve dönüşüm, yeni bir dönemin başlangıcını belirledi. İnternet ve yeni medya kavramları ve Internet temelinde ortaya çıkan sosyal medya kavramları kitleleri bu medya aracılığıyla rutin ve güncel durumlarını çok çalıştırdı. Eğitim alanını yansıtan bu değişim ve dönüşümün bir sonucu olarak hem akademik çalışmalar hem de akademik iletişim süreçlerinde teknoloji kullanımı artmıştır. Akademisyenler tarafından kullanılan teknoloji ürünlerinin artmasıyla akademik iletişim süreçleri değişti ve eğitim teknolojisi olarak tanımlandı. Akademik çalışmalar artık çevrimiçi yapılabilir. Çalışma kapsamında akademik çevrenin yeni medya ve eğitim teknolojileri ile nasıl bir değişim geçirdiğini ve bu süreçte Türkiye'nin akademisyenlerinin süreçlerinde nasıl iletişim kurduklarını ve ortak çalışmalar yapıp yapmadığını araştırdık ve araştırdık. Anahtar kelimeler: Eğitim Teknolojilerinde Dijitalleşme, Ed,tech, Akademik İletişim, Akademik Etki, Bilimsel Paylaşım, Akademinin Geleceği, Akademik Dönüşüm, Akademideki Dijital İnovasyon, Eğitim Teknolojilerien_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi ; Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti.en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.titleNew Media Technologies Effected on Scholarly Communication Area: A Case Study About Education Technologies and New Mediaen_US
dc.title.alternativeYeni Medya Teknolojileri Akademik İletişim Süreçlerini Etkilemektedir: Eğitim Teknolojileri ve Yeni Medya Örnek Çalışmasıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofAkademik Sosyal Araştırmalar Dergisien_US
dc.departmentUygulamalı Bilimler Yüksekokuluen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue66en_US
dc.identifier.startpage142en_US
dc.identifier.endpage160en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess