Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yeni Dünya Sistemince Sosyal Medya Pazarlaması: Instagram’dan Organik Ürün Tercihi
(Akdeniz Üniversitesi, 2021)
Mobil internetteki hızlı gelişmelerle birlikte sosyal medya platformlarının mobil uygulamalarını kullanan kişi sayısı gün
geçtikçe artmaktadır. En bilinen sosyal medya ürünleri arasında anlık mesajlaşma hizmeti veren ...
Covid-19 Sürecinin Tüketici Davranışlarına Etkisi ve Tüketici Eğilimlerindeki Yenilikler: Bağışıklık Güçlendirici Gıda Takviyeleri Örneği
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2022)
COVID-19 sürecinde tüketicilerin farklı satın alma motivasyonlarına bağlı olarak
farklı tüketici davranışları göstermektedirler. Bu durum, hijyen alışkanlıklarından maske
takmaya, tüketici satın alma alışkanlıklarından ...
Game-Based Advertisement: Uludag Lemonade and Lipton Ice Tea Example
(Erciyes Üniversitesi, 2022)
Consumer behavior is influenced by technological advancements and socioeconomic changes. Consumers have
become tired of traditional advertising channels. Those in the Z generation, in particular, have a strong desire to ...
The Impact of Social Media on Children's Consumption: Instagram Example
(İdeal Kent Yayınları, 2022)
The purpose of this study is to look into the effect of parents who frequently post on Instagram, one of the
most popular social media platforms, on their children's awareness of consumption. This study will
employ a ...